080312

Hallå!

Haft en riktigt skön men hård dag, tror jag somnar på några sekunder ifall jag lägger mig ner. Seriöst.
Det är såhär... jag var på en skola i Lund som heter Tunaskolan.
Vad gjorde jag på tuna skolan kan ni tro? haha! Såklart lärde jag ut parkour, det roliga var att allt skedde under skoltid! Eleverna var jätteduktiga och jag hoppas de gillade min "lektion/genomgång".
(utöver de vanliga träningarna jag har senare på kvällen)

För er som är intresserade:

Måndag - grupp1 18:00-19:00
grupp2 19:00-20:00

Båda grupperna är nybörjargrupper och håller hus på Fäladshallen, Norra Fäladen i Lund. Det är ungefär 20-25 personer i varje grupp, välj en tid och kom förbi. Man får testa 3 gånger innan man börjar ifall man nu vill de men man får dessutom sitta och kolla på innan man testar ifall man tycker det är bättre.

Hoppas vi ses på träningarna!




Tunaskolan - The girl crew!

Tunaskolan - Diveroll!

Tunaskolan - Kingkong attempt!

Tunaskolan - Kingkong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0