120312

Hallå!!
Idag var det riktigt fint väder och ni vet vad det betyder, utomhus träning!
Utomhusträning är helt klart utan tvekan det bästa som finns, fyfan vad kul det är. Känns verkligen som man får "testa" sina tekniker osv man tränat på och se om man skött sig tillräckligt. Jag tycker jag skött mig hyffsat hehe. Tränade med en kille som heter Jerker, utöver det kom en fotograf jag haft kontakt med. Fotografen tog en massa bilder när jag hoppade runt lite och sen snackade vi lite om framtida grejer, kanske något projekt eller så.
Jag har dessutom filmat en massa, men kan inte ladda upp videon än så det får bli i något av kommande inläggen!
Laddar upp bilderna så fort jag fått dem av fotografen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0